ДЈЕТИЊСТВО МОЈЕ, ПУНО СИ СВАКОГ СЈАЈА...

ДЈЕТИЊСТВО МОЈЕ, ПУНО СИ СВАКОГ СЈАЈА...

уторак, 23. октобар 2012.

MOJA PLAVA ZVEZDA 5

Od desete godine moja velika želja je da postanem profesionalni fotograf. Ja inače volim da se fotografišem, a još više volim da slikam prirodu.

Kada mi dođe prijateljica, mi uvijek nađemo nešto zanimljivo da "slikamo" i uvijek je lijepo i zabavno. Stvarno uživam u tome i često gledam profesionalne fotografije na internetu, a onda ja počnem da maštam kako bi bilo lijepo da se bavim tim. Ja, a vjerujem i sva ostala djeca, najviše maštaju pred spavanje. Lijepo se namjestim, ušuškam i onda sve počinje... Misli same idu, u mašti je sve sjajno, tu nema loših stvari, razočaranja i ljutnje. Zatvorenih očiju razmišljam kako bih voljela da se bavim tim poslom, fotografijom, da imam veliki broj "slika".
Pored toga, moja velika želja je da postanem odbojkašica. Baveći se odbojkom naučila sam mnogo lijepih stvari i to je sport kojim se bavim dvije godine. Baviću se i dalje.

To su moje dvije plave zvijezde, još neostvarene, ali ja ću se truditi i nadam se uspjeti da ih ostvarim.

Branka Kaurin, učenica 7-1 odjeljenja

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.