ДЈЕТИЊСТВО МОЈЕ, ПУНО СИ СВАКОГ СЈАЈА...

ДЈЕТИЊСТВО МОЈЕ, ПУНО СИ СВАКОГ СЈАЈА...

уторак, 23. октобар 2012.

ПЛАВА ЗВЕЗДА 4



Сви ми имамо своју плаву звијезду. Некоме је тако близу, а некоме још далека и неухватљива. Плава звијезда је наша права и истинска срећа зато морамо да пазимо да ли је она баш права.
 
Сваку ноћ, кад заспим, кренем у потрагу за својом звијездом. Претвори ме у сјајног модног креатора. Правим цртеже за најљепше хаљине. Људи их шију и украшавају, а ја обилазим и пазим на сваку ситницу. касније поносно гледам како људи аплаудирају док модели носе мој рад. Сви су одушевљени, а ја као краљица излазим на сцену и захваљујем свима. Враћам се уморна, али задовољна.
 
 
Моја плава звијезда трепери изнад мене, а да ли је она сасвим плава или постоји још плавља, то ћу тек да откријем.
 
 
Тијана Шумар, ученица 7-1 разреда
 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.