ДЈЕТИЊСТВО МОЈЕ, ПУНО СИ СВАКОГ СЈАЈА...

ДЈЕТИЊСТВО МОЈЕ, ПУНО СИ СВАКОГ СЈАЈА...

уторак, 23. октобар 2012.

MOJA PLAVA ZVEZDA 3

Moja "plava zvezda" je da postanem profesor matematike. Od malena sam volio računati i što sam stariji, sve me više interesuje matematika.
Kad sam krenuo u školu, sa puno strpljenja sam čekao da se upoznam sa predmetom matematika. Moja učiteljica je brzo primijetila moj talenat, pa je počela zadavati teže zadatke. U trećem razredu došla je nova učiteljica  - Dušanka, koja se pozitivno iznenadila mojim znanjem. Početkom šestog razreda je bilo malo teže, jer su učiteljice zamijenili nastavnici, ali poslije smo se "uklopili". Nastavnica Jovanka je veoma brzo primijetila da volim matematiku, pa me je izvodila pred tablu kad su teški zadaci.U sedmom razredu sam krenuo na dodatnu nastavu iz matematike sa željom da proširim svoje znanje.
Matematika je divna nauka i veoma interesantan predmet. Nadam se da ću postati dobar i pošten čovjek, jer ne želim iznevjeriti svoje roditelje, uložili su mnogo truda u mene. Kad porastem, nadam se da ću postati najbolji profesor na svijetu.

Miloš Kužić, učenik 7-1 razreda

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.